Kromě veletržního obchodování u stánků
prezentovali žáci své firmy také na pódiu před odbornou porotou. Boj o
nejlepší prezentaci byl jednou z mnoha soutěžních kategorií. Hodnotil se
například nejlepší stánek, logo, leták, katalog firmy, vizitka a
samozřejmě i hlavní cena o nejlepší firmu.
Po celé dva dny byl připraven zajímavý
doprovodný program účastníky, návštěvníky i pedagogický doprovod žáků,
například přednáška o kreativních nástrojích ve výuce či inspirativní
setkání s podnikateli.
Projekty fiktivních firem jsou
součástí výuky na středních i základních školách. Fiktivní firma pracuje
na stejném principu jako reálná firma a musí se stejným způsobem
připravit i na veletrh, kde se prezentuje svým zákazníkům. Činnost
těchto subjektů pro zhruba více jak 350 českých fiktivních firem
simuluje Centrum fiktivních firem (CEFIF) při Národním ústavu pro
vzdělávání.
Výsledky 4. ročníku Veletrhu fiktivních firem v Olomouci nám
udělaly velikou radost. Mezi 34 fiktivními firmami byly přihlášeny i
tři fiktivní firmy z naší školy: "Together with people" třídy REM3 -
Účetní a daňový specialista, "Handy Hour Man" třídy OM3 - Obchodník a
"RM Reality" třídy REM3 - Realitní makléř.
Na 1. místě za nejlepší reklamní spot se umístil spot firmy Handy Hour Man
Tato firma získala také 1. místo za nejlepší reklamní slogan, 3. místo za prezentaci a 3. místo za nejlepšího maskota firmy.
Na 1. místě za nejlepší fiktivní firmu z pohledu ředitele Moravské vysoké školy
spolu s nabídkou stipendia ve výši 15.000,- Kč při studiu na MVŠO se
umístila naše fiktivní účetní firma Together with people !!! Zároveň
ředitel této FF, Patrik Neoral, získal 2. místo za nejlepší chlapeckou prezentaci.
K úspěchům firmám gratulujeme a děkujeme za vzornou reprezentaci své firmy i naší školy